sâmbătă, 22 august 2009

Multumesc


Exista momente in viata in care simti nevoia sa spui multumesc. Astazi as dori sa...
Ii multumesc "lu' mam' " pentru ca de la ea am invatat ce inseamna sa fii o femeie puternica, ce inseamna sa fii un om bun, ce inseamna sa crezi cu adevarat in Dumnezeu.
Ii multumesc "lu' tat' " de la care am invatat sa fiu puternica si precauta.
Ii multumesc Oanei de la care am invatat cum sa fii o persoana finuta si ce inseamna "principiu"
Ii multumesc Madalinei de la care am invatat sa nu renunt.
Ii multumesc Laurei de la care am invatat ca uneori sunt momente in care e mai bine sa nu spui nimic. Tot de la ea am invatat sa spun ceea ce imi doresc.
Ii multumesc Geaninei care ma face sa tin cu adevarat la o prietenie. De la ea am mai constientizat ca pot fi un bun ascultator.
Le multumesc lui Rares si lui Catalin de la care am invatat ca lumea poate fi perversa.
Ii multumesc lui Cosmin de la care am invatat sa am rabdare si sa fiu calma. Tot de la el am invatat ca atunci cand mi se intampla un lucru frumos sa nu-l complic, ci sa-l las sa decurga de la sine.
Ii multumesc lui Costi care este mereu dispus sa imi dea un sfat atunci cand sunt intr-un impas. Tot de la el am invatat cum sa trec simplu si frumos prin viata si sa accept orice mi se intampla.
Ii multumesc Irinei de la care am invatat sa tin un secret.
Ii multumesc "destinului" ca mi-a dat un moment dificil in viata care m-a schimbat enorm de mult.
Ii multumesc lui Cezar ca mi-a oferit acea "dragoste la mare" de care toti ar trebui sa avem parte.
Le multumesc tuturor celor care mi-au cerut ajutorul pentru ca m-au facut sa ma simt capabila.
Ii multumesc lui Casian de la care am invatat sa nu stau prea mult pe ganduri atunci cand imi doresc ceva.
....si, bineinteles, le multumesc tuturor, care intr-un fel sau altul ma sprijina... sau ma suporta
Insa, cea mai mare multumire i-o aduc lui Dumnezeu pentru toate experientele pe care le-am trait si pentru toate persoanele care au trecut si vor mai trece prin viata mea.

2 comentarii:

aleksa spunea...

fata dar de la mine nu ai invatat nimic?

Pseudonimus spunea...

eram sigura ca o sa ma intrebi...cu siguranta am invatat ceva...insa in timp ce scriam nu mi-a venit in minte...