joi, 18 decembrie 2008

Scrisoare...


Am citit scrisorica asta, pentru prima data acum 5 ani si mi-a ramas in suflet de atunci. Sper sa va placa si sa va atinga...
" M-am uitat la tine in timp ce te-ai trezit in aceasta dimineata. Asteptam sa-mi spui 2-3 vorbe, multumindu-mi pentru cele ce ti s-au intamplat, cerandu-Mi parerea pentru cele ce urma sa le faci azi.
Am observat ca erai mult prea ocupat ca sa-ti cauti haine potrivite ca sa mergi la serviciu. Speram sa gaseshti cateva clipe sa-Mi spui: " Buna dimineata!"...
Pentru a vedea ca iti sunt alaturi, am facut si astazi, pentru tine, cerul in culori si cant de pasari. N-ai observat nici atunci prezenta Mea.
Te-am privit plecand grabit spre serviciu. Am asteptat. Presupun ca, fiind atat de ocupat, nu ai avut timp nici acum sa-Mi spui doua vorbe.
Cand te intorceai de la munca, ti-am vazut oboseala si ti-am trimis o ploaie marunta care sa te invioreze. Am crezut ca poate asa iti vei aduce aminte de Mine. Dar tu te-ai suparat. Doream atat de mult sa-Mi vorbesti! Oricum, ziua era inca lunga.
Apoi ai inchis televizorul.
Ai cinat cu ai tai si tot nu ti-ai adus aminte de Mine.
Vazandu-te atat de obosit, am inteles tacerea ta si am stins splendoarea cerului ca sa te poti odihni, dar nu te-am lasat in bezna. Am gasit pentru tine o multime de stele si ingeri.
Era frumos...pacat ca n-ai observat. Dar nu conteaza!
Poate chiar nu ti-ai dat seama ca eu sunt aici pentru tine. Am mai multa rabdare decat poti tu sa-ti imaginezi vreodata.
Vreau sa ti-o arat pentru ca si tu, la randul tau, sa o daruiesti celor din jurul tau.
Te iubesc atat de mult incat te voi astepta!
Acum esti pe punctul de a te trezi din nou. Nu-Mi ramane decat sa te iubesc si sa sper ca, macar azi, Imi vei oferi putin timp.
Iti urez o zi buna! Al tau Tata, Dumnezeu."

Un comentariu:

Creti-Nitza spunea...

Nu mai pot citi dulcegarii... m-a zaharisit destul braileanca :-P