marți, 16 decembrie 2008

Tu ce ai facut?


Faptul ca din acest an au mai ramas doar cateva zile, ar trebui sa ne faca sa inventariem propriile activitati din ultimele 12 luni. Ar trebui sa ne intrebam "ce am adaugat bun la propria noastra persoana?"...sa ne intrebam daca anul acesta am iubit cu adevarat? (si ar fi pacat daca raspunsul ar fi "NU"...e pacat sa treaca o zi fara sa oferi iubire, dar mai ales un an). Am avut anul acesta curajul de a renunta, macar o data, la acel orgoliu prostesc si sa spunem din tot sufletul "Iarta-ma!" cuiva caruia i-am gresit?...Am invatat sa iertam cu sufletul atunci cand ni s-a cerut?(stiu ca numai Dumnezeu poate ierta, dar ma refer la o iertare atat cat ne sta noua in putere). Daca esti barbat, ai daruit anul acesta macar o floare unei femei fara nici o ocazie speciala? (grabeste-te...inca mai ai timp!). Intr-un cuvant: Cele 12 luni care sunt pe cale sa ia sfarsit, au reusit sa ne faca un oameni mai buni?... ca pana la urma asta e ideea vietii, nu?

Niciun comentariu: